excristi wrote:Pentru cei doi carcotasi de mai sus...
Informatia prezentata la seminarii este, bineinteles, cea din manual... dar ea poate fi expusa fie intr-un mod anost (asa cum este in manual) sau poate fi imbogatita cu imagini, scheme, schite, formule memotehnice, filmulete... care o fac sa fie palpabila.... si sa fie retinuta asa cum trebuie..
Testele (examinarile) au grile noi, grile care sa verifice nu numai punctual informatia, ci mai ales legaturile pe care elevul ar trebuie sa si le formeze intre notiuni.
Este o initiativa serioasa si nu ne injosim sa luam grilele din alta parte, grile care nu ne apartin.
Iar voi carcotasilor... vedeti ca sunt discutii care se preteaza nivelului vostru de inteligenta pe hi5.
Spor
A fost doar o gluma care nu trebuia luata in serios. Bineinteles ca nimeni nu crede ca seminariile sau grilele sunt copiate din manual, respectiv din culegere. Imi pare rau pentru jignirile aduse.
Intr-adevar, este o initiativa buna, dar eu in locul vostru as fi realizat seminarii/grile si pentru manualele de chimie sau chiar doar pentru ele. La bio trebuie doar sa inveti din carte. Da...informatia este prezentata anost, dar acum depinde si de capitol...totusi, nici nu este nevoie de imagini, scheme, schite ajutatoare, mai ales ca la examen iti cere strict ce scrie acolo. In carte sunt si multe greseli si ambiguitati, care trebuie luate ca atare. Plus ca mai este si culegerea pe care oricum majoritatea o vor cumpara, si deci vor putea lucra din ea. La chimie chiar ar fi indicat sa organizati seminarii, in special pentru manualul de a 11-a care e prost structurat, si grile, pentru ca multe din culegere se bazeaza pe o tematica veche si nu mai sunt asa 'utile'.
Ca sa-ti dai seama ca esti prost, trebuie totusi sa-ti mearga mintea...