geriatrie/gerontologie
- magdutz
- elder
geriatrie/gerontologie
stie cineva mai concret cum e specialitatea asta? eu incerc sa iau in calcul cat mai multe optiuni, inclusiv cele considerate mai "cenusarese", asa...
e vreun rezident pe geriatrie? ce faci DUPA rezi, ca eu nu am nici o idee (in afara de azile de batrani, banuiesc)
e vreun rezident pe geriatrie? ce faci DUPA rezi, ca eu nu am nici o idee (in afara de azile de batrani, banuiesc)
- grasshopper
- elder
ma indoiesc ca in azilele de batrani de la noi sunt medici!!!!
posturi sunt in clinicile medicale, asha cum sunt si celelalte posturi de cardiologi, internisti, neurologi, gastroenterologi.
e un post ca oricare altul... e tot un fel de medicina interna, patologia e aceeashi doar ca media de varsta a pacientzilor e alta.
posturi sunt in clinicile medicale, asha cum sunt si celelalte posturi de cardiologi, internisti, neurologi, gastroenterologi.
e un post ca oricare altul... e tot un fel de medicina interna, patologia e aceeashi doar ca media de varsta a pacientzilor e alta.
- Khaos
- senior
Geriatria este o specialitate frumoasa, medicina interna pt virsta a 3-a, multa cardiologie, pneumologie si recuperare medicala. Cred ca este o specialiate destul de banoasa...ce batrini au bani si au auzit de geriatru, cine s-ar duce la geriatru...evident mosi si babe cu bani. Am o prietena care este rezidenta pe geriatrie si care deja a facut cursuri de homeopatie, balneologie, dermatocosmetica...etc. Cind am ales specialitatile era disperata ca nu mai are ce sa aleaga si am sfatuit-o sa ia geriatrie in locul medicinii de urgenta sau SPM. Acum e fericita ca a prins specialitatea aceasta si cred ca o sa isi gaseasca si post usor dupa.
×›×™ ×”×¢×•×œ× ×”×•× ×¨×§ ×ª×—× ×” של זמן
×ת מחפשת סודותיו בכל ×¤×™× ×”
ומתפללת שתגלי ×ות×
רק שיהיה מי שישמע
רק שיהיה מי שישמע.
×ת מחפשת סודותיו בכל ×¤×™× ×”
ומתפללת שתגלי ×ות×
רק שיהיה מי שישמע
רק שיהיה מי שישמע.
- Phat Skidz
- dɥɐʇ sʞıpz
- magdutz
- elder
- matrix
- elder