Va rog daca imi puteti da cateva idei despre cum e la Parhon sau Malaxa.
Sunt medic rezident la Endo si as dori sa aflu mai multe despre cum e viata pe acolo.
Va multumesc mult.
ce imi puteti spune despre parhon?
- 187.92a
- addicted
asta ca sa te scuteshti tu de-un drum pana acolo.
vezi ca e unu, Dr Cucu Andrei, locuieste in Biobaza care e o incapere in corpul de cum intri in partea dreapta (cladirea mica cu 1 etaj sau asa ceva). e tare dashtept, caterincos si mana dreapta a lui cocu, mai precis a treia mana dreapta dupa prima care e badiu si a doua care e dr grigorie.
asa te vei putea bucura de un statut fericit printre rezidentii ailalti care nu shtie si cu deschidere spre tot felul de publicatii. astept berea
malaxa prea mult diabet
vezi ca e unu, Dr Cucu Andrei, locuieste in Biobaza care e o incapere in corpul de cum intri in partea dreapta (cladirea mica cu 1 etaj sau asa ceva). e tare dashtept, caterincos si mana dreapta a lui cocu, mai precis a treia mana dreapta dupa prima care e badiu si a doua care e dr grigorie.
asa te vei putea bucura de un statut fericit printre rezidentii ailalti care nu shtie si cu deschidere spre tot felul de publicatii. astept berea
malaxa prea mult diabet
- 187.92a
- addicted
- No More
- senior
Constantin e mereu.
Dar acolo sus la cosmelie v-a luat?
A fost caterinca el asa, e foarte slobod la gura (gen "n-am f****-o pe mama sa fac recuperari in garda"
). Face misto de tine in cel mai urat hal, de-ti vine sa intri in pamant, si nu poti riposta. Asta m-a facut sa invat in fiecare zi (ceea ce nu fac la stagii de obicei) si nu prea ma mai prindea in offside
+ ca e prea logica materia. Partea buna e ca nu intri in criza de timp, si te descurci la examen... si Cucu e de treaba si la examen daca ai miscat ceva pe la stagii.
A... si ca apelative : "zi tu, bruneto..." sau "unde e roscata"... cel mai des esti paelat cu "Tu"
cand iti zice pe nume, inseamna ca te-ai descurcat bine la examen