Interviu

ifrim_a
newbie
newbie
Posts: 6
Joined: Mon Sep 21, 2009 2:51 pm
Location: Tulcea

Interviu

Postby ifrim_a » Wed Sep 22, 2010 9:51 am

Hallo,
Cine poate sa-mi spuna cum e interviul televonic cu clinica sau macar interviul face-to-face?Ce poate sa te intrebe?Cum sunt ei?

User avatar
kcuf_di
senior
senior
Posts: 320
Joined: Thu Dec 04, 2008 2:02 pm
Location: SG

Re: Interviu

Postby kcuf_di » Tue Sep 28, 2010 1:19 pm

Daca ei=klingonienii, am auzit ca sunt pasnici, dar daca ti frica folosesc fazerul.
cse kestie

User avatar
manolo
elder
elder
Posts: 828
Joined: Tue Dec 16, 2003 10:06 pm
Location: pe la mare... inaltime
Contact:

Re: Interviu

Postby manolo » Tue Sep 28, 2010 1:46 pm

ifrim_a wrote:Hallo,
Cine poate sa-mi spuna cum e interviul televonic cu clinica sau macar interviul face-to-face?Ce poate sa te intrebe?Cum sunt ei?

ei este aproximativ ca noi, doar ca au sanii la spate. nu ar fi mare lucru, dar la tango...
Cum nu vii tu, Tepes Doamne, ca punand mana pe ei
Sa-i imparti in doua cete: in smintiti si in misei.
Si in doua temniti large cu de-a sila sa-i aduni,
Sa dai foc la puscarie si la casa de nebuni.

User avatar
Chingachgook
addicted
addicted
Posts: 23561
Joined: Wed Nov 26, 2003 6:34 pm
Location: in hamac

Re: Interviu

Postby Chingachgook » Tue Sep 28, 2010 3:57 pm

ce curajosi sunt acuma astia care au trecut de eveniment.

eu nu am fost la interviu in germania dar prin alte parti (uk de ex) vor sa vada cum esti ca om. practic cu tine vor lucra de acum incolo. ii intereseaza mai putin cata medicina stii ci eventual vor sa descopere posibile incompatibilitati ca dupa aia scapa mai greu de tine. pregateste de acasa cateva raspunsuri la intrebari standard

de ce vrei sa lucrezi aici?
spene-ne ceva despre tine?
de ce faci medicina?
ce te atrage la specialitatea asta?
Sunt cel mai pașnic om din lume. Dorințele mele sunt: o căsuță modestă, un pat bun si o gradina cu pomi. Iar dacă Domnul Dumnezeu ar vrea să mă facă într-adevăr fericit, as vedea spânzurați în acești pomi șase sau șapte din dușmanii mei...

mariusel86
junior
junior
Posts: 52
Joined: Tue Nov 10, 2009 10:16 pm
Location: ro

Re: Interviu

Postby mariusel86 » Tue Sep 28, 2010 6:08 pm

e un topic cu toate raspunsurile de care ai nevoie, chiar mai mult decat trebui pt ca scrie mura n gura.... daca stiti sa cititi nu va trebui sa mai puneti aceisi intrebare(si daca chiar vrei sa pleci tu sau altii in germania e bine sa citesti topicul asta de 2 ori daca vrei si apoi nu vei mai pune intrebari...sau daca pui pune dar nu pt ca lenea e prea mare sa citesti...) viewtopic.php?f=44&t=6427

maria_m
senior
senior
Posts: 449
Joined: Fri Dec 01, 2006 4:26 pm

Re: Interviu

Postby maria_m » Tue Sep 28, 2010 7:56 pm

ba da' rai v-ati mai facut. :D

User avatar
manolo
elder
elder
Posts: 828
Joined: Tue Dec 16, 2003 10:06 pm
Location: pe la mare... inaltime
Contact:

Re: Interviu

Postby manolo » Tue Sep 28, 2010 8:36 pm

maria_m wrote:ba da' rai v-ati mai facut. :D

de la tango ni se trage
Cum nu vii tu, Tepes Doamne, ca punand mana pe ei

Sa-i imparti in doua cete: in smintiti si in misei.

Si in doua temniti large cu de-a sila sa-i aduni,

Sa dai foc la puscarie si la casa de nebuni.

maria_m
senior
senior
Posts: 449
Joined: Fri Dec 01, 2006 4:26 pm

Re: Interviu

Postby maria_m » Tue Sep 28, 2010 8:48 pm

lasati tango-ul. mai bine veniti la oktoberfest, beti o bere sau mai multe si sa vedeti ce va imbunati toti. si o sa aveti curaj sa-i explicati si lu daewoo si cum e cu spaga.

User avatar
Im
elite
elite
Posts: 3643
Joined: Fri Nov 28, 2003 3:42 pm

Postby Im » Tue Sep 28, 2010 8:57 pm

manolo wrote:
ifrim_a wrote:Hallo,
Cine poate sa-mi spuna cum e interviul televonic cu clinica sau macar interviul face-to-face?Ce poate sa te intrebe?Cum sunt ei?

ei este aproximativ ca noi, doar ca au sanii la spate. nu ar fi mare lucru, dar la tango...

Asta e un topic serios, va rog sa nu râdeti de userii care la 25 de ani pun întrebari puerile. Si ar fi cazul sa precizezi ca nu numai ca-s la spate dar mai sunt si 3. :!:
Singura durere suportabilă e durerea altora.

maria_m
senior
senior
Posts: 449
Joined: Fri Dec 01, 2006 4:26 pm

Re: Interviu

Postby maria_m » Tue Sep 28, 2010 9:01 pm

pt asta este buna radioterapia preventiva

User avatar
noemi
junior
junior
Posts: 51
Joined: Thu Mar 11, 2010 11:20 am
Contact:

Re: Interviu

Postby noemi » Sat Jan 29, 2011 6:22 pm

Am gasit pe forumul medicilor, rezidentilor din Germania ca si ei se intereseaza cam cum decurge un interview.
Aici este linkul :http://www.medi-learn.de/medizinstudium/foren/showthread.php?t=26253
ps: e in limba germana :mrgreen:

User avatar
popeasca82
newbie
newbie
Posts: 5
Joined: Wed Feb 27, 2008 2:48 pm
Location: Sachsen
Contact:

Re: Interviu

Postby popeasca82 » Mon Oct 03, 2011 8:44 pm

Salutare,

Posibile intrebari la un interviu, culese de pe urmatorul forum :

http://www.medi-learn.de/medizinstudium/foren/showthread.php?t=26253&page=10

Wie stellen sie sich das Arbeiten hier vor? Wie vereinen sie Forschung und Stationstätigkeit? Wann wollen sie in der Forschung tätigsein? Sie haben ja schliesslich eine 40(48) Stunden Woche, die sie bezahlt bekommen.

-Wenn sie in unserer Klinik anfangen würden, wie stellen sie sich ihren Alltag in der Anfangszeit vor?

- Was war für Sie im Studium/PJ/im Berufsleben die größte Herausforderung?

1. Wieso sollten wir Sie anstellen; was haben Sie zu bieten, was andere nicht haben?
2. Meinen Sie, dass Ihre Uni Sie gut auf Ihr Berufsleben vorbereitet hat?
."Mit was für Patienten (Anmerkung: bezogen auf die Krankheitsbilder) arbeiten sie gerne?"

- erzählen Sie mal Ihre Laufbahn (Wo studiert, wo welche Famulaturen, warum usw. und die Tertiale)
- warum dieses Fach
- kann ich Dienste machen?

Was stellen Sie sich unter dem Fachgebiet vor? Wie sieht ihre zukünftige Arbeit praktisch aus?
Welche Fächer haben sie während des Studiums mal näher ins Auge gefasst und warum, warum sind sie jetzt bei diesem Fach gelandet?
Was tun sie für sich?

wie ich mir meine Zukunft vorstelle, ob ich in der Region bleiben will (will Allgemeinmedizin machen und die sind hier gesucht).



. Bewerbung: Chirurgie (Uniklinik)

Es war eine Powerpoint-Präsentation meiner Doktorarbeit. Es war ziemlich katastrophal, aber danach haben sie mir gesagt, sie nehmen mich. Die kannten mich schon vom PJ, und der eine OA wollte mich unbedingt übernehmen. Gefragt haben sie nicht viel ("Wir kennen Sie ja"), nur ob die Kinder versorgt sind (was der Fall war).
Es empfiehlt sich, die Öffnungszeiten der Kinderbetreuungseinrichtung plus Wegezeit parat zu haben.

2. Bewerbung: Anästhesie (auch Uniklinik): Riesiger Saal, etwa 30 Leute, wie Gerichtsverhandlung!

- Warum wollen Sie hier arbeiten?
- Wie war das Spektrum an Patienten, Krankheiten, Eingriffen in Ihrer vorigen Stelle?
- Was haben Sie in Ihrer vorigen Stellung an Eingriffen (ZVK, Bülaudrainagen, Intubationen, ...) gemacht? Sie Sie fit für Nachtschichten/Nachtdienste? (Sprich: Kann man Sie sofort ins kalte Wasser schmeißen...)
- Warum wollen Sie überhaupt wechseln? bzw. warum haben Sie nicht gleich Anästhesie gemacht?
- Möchten Sie forschen?
- Haben Sie Erfahrung in der Lehre? (in meinem Lebenslauf stand, dass ich insgesamt 3 1/2 Jahre Tutor war... egal^^)
Danach habe ich noch etliche Wochen auf die Zusage gewartet. Einen 2-Monats-Vertrag gekriegt. Und danach war ich weg von da.

3. Bewerbung: Pathologie

- Welches war Ihr Lieblingsfach im Studium? (ich hab ihm gesagt, ich mochte alles außer Biostatistik, da hat er gelacht)
- Wie sind Ihre Kinder versorgt, während Sie arbeiten? Was ist, wenn Ihre Kinder mal krank sind?
- Wie viele Obduktionen haben Sie schon selbständig durchgeführt?
- Haben Sie Interesse, zu promovieren? Als ich dann sagte, ich sei schon dabei, kam: Wie weit ist Ihre Doktorarbeit?
- Warum möchten Sie hier arbeiten?

Warum wollen Sie in dieses Fach?

Warum dieses Haus?
-Was genau ich anstrebe
-Thema Doktorarbeit, wie weit
-Eintrittsdatum
-Welche Fächer im PJ
-Was mir im PJ besonders gut gefiel
-Was sind DRGs?
-Können sie anpacken?
-Gefiel Ihnen die Ausbildung an ihrer Uni?
-Können Sie intubieren?

" Wie ist denn die Kinderbetreung organisiert" ( Anmerkung: Ich habe gar keine Kinder )
" Aber Sie haben doch sicher Konzepte entwickelt,Kinder betreuen zu lassen"

" Wieviele Pleurapunktionen haben Sie im PJ denn durchgeführt"

Und meine Lieblingsfrage:
" Medizin ist ein anstrengendes Fach, wie stehen sie als Frau dazu"

Wo sehen sie sich in 5 Jahren?

Wollen Sie sich niederlassen?

Warum wollen gerade SIE HIER BEI UNS arbeiten?

Wie weit gehen Sie für Ihre Karriere, was würden Sie nie dafür aufgeben.
Wie wichtig ist Geld für Sie.
Haben Sie persönliche Affinitäten zur Stadt?
In welchen Bereichen könnten Sie sich vorstellen sich zu spezialisieren?

wie ist es denn mit Kindern?

finden Sie auch, dass Medizin die Domäne der Frauen wird?

- Was war Ihr Lieblingsbuch im Studium? Was lesen Sie gerade?

- Wie sieht es mit Ihrer Familienplanung aus?

- Wo sehen Sie sich in 6 Jahren? Auf dem Stuhl Ihres OA.

- Sind Sie bereit, 10 Tage durchzuarbeiten. Wir haben hier nämlich einen hohen Patientendurchlauf. NEIN.

- Was haben Sie im Rahmen Ihrer Promotion gemacht?

- Können Sie mit Stress umgehen und woran machen Sie das fest? Ich habe in der Regelstudienzeit studiert.
Was verbindet sie mit diesem Fach?


und welche Fragen stellt ihr so?
- Patientenzahlen / Auslastung (wenn nicht im geschäftsbericht ersichtlich oder dieser nicht verfügbar ist)
- vertragliche Basis (Tarifvertrag nach BAT, TvöD, AVR...)
- wie ist es mit interner/externer Fortbildung? Freistellung? Kostenübernahme?
- wie ist die Ausbildung der Assistenzärzte geregelt? (Rotationen, Ansprechpartner, Ausbildungsverantwortliche)
- Anzahl der Assistenten/OA-Stellen?
- gibt es Kodierassistenten?
- wie werden Überstunden gehandhabt?
- Arbeitszeitregelungen (Schichtsystem, Dienste etc.)


Sper sa fie de ajutor.

User avatar
noemi
junior
junior
Posts: 51
Joined: Thu Mar 11, 2010 11:20 am
Contact:

Re: Interviu

Postby noemi » Tue Oct 04, 2011 8:10 am

Mersi foarte mult!

marius86
junior
junior
Posts: 74
Joined: Tue May 19, 2009 9:25 pm

Re: Interviu

Postby marius86 » Fri Oct 07, 2011 7:22 am

va trebui sa merg la un interviu(primul:) ) si cei de acolo mi au zis daca pot sa stau o zi chiar 2 ... stiam ca interviul dureaza 2-3 ore ? la cei care au fost in situatia mea cum a fost ? ms

User avatar
manolo
elder
elder
Posts: 828
Joined: Tue Dec 16, 2003 10:06 pm
Location: pe la mare... inaltime
Contact:

Re: Interviu

Postby manolo » Fri Oct 07, 2011 10:41 am

marius86 wrote:va trebui sa merg la un interviu(primul:) ) si cei de acolo mi au zis daca pot sa stau o zi chiar 2 ... stiam ca interviul dureaza 2-3 ore ? la cei care au fost in situatia mea cum a fost ? ms

ar fi o buna posibilitate sa hospitezi o zi, sa vezi direct cum se desfasoara o zi de lucru. din experienta proprie, e probabil o clinica de reha, ce isi permite asa ceva.

apoi incearca sa cuplezi inca un interviu in zona, sa impusti mai multi iepuri.

in general, asa oferte nu se refuza, chit ca apoi nu ramai la ei. in plus, ai mai mult timp sa auzi doar germana in jurul tau.

bafta!
Cum nu vii tu, Tepes Doamne, ca punand mana pe ei

Sa-i imparti in doua cete: in smintiti si in misei.

Si in doua temniti large cu de-a sila sa-i aduni,

Sa dai foc la puscarie si la casa de nebuni.

marius86
junior
junior
Posts: 74
Joined: Tue May 19, 2009 9:25 pm

Re: Interviu

Postby marius86 » Fri Oct 07, 2011 11:39 am

asta incercam acum sa mai prind un interviu daca tot merg in germ. klinika nu e reha... nu stiu de ce au zis asa....

User avatar
manolo
elder
elder
Posts: 828
Joined: Tue Dec 16, 2003 10:06 pm
Location: pe la mare... inaltime
Contact:

Re: Interviu

Postby manolo » Fri Oct 07, 2011 12:32 pm

marius86 wrote:asta incercam acum sa mai prind un interviu daca tot merg in germ. klinika nu e reha... nu stiu de ce au zis asa....

probabil au nevoie mare de rezidenti si atunci vor sa faca tot sa te convinga sa ramai la ei. in cazul asta, as fi foarte atent la tot, mai ales la probabilele parti negative.
Cum nu vii tu, Tepes Doamne, ca punand mana pe ei

Sa-i imparti in doua cete: in smintiti si in misei.

Si in doua temniti large cu de-a sila sa-i aduni,

Sa dai foc la puscarie si la casa de nebuni.

marius86
junior
junior
Posts: 74
Joined: Tue May 19, 2009 9:25 pm

Re: Interviu

Postby marius86 » Fri Oct 21, 2011 3:43 pm

cum s-a desfasurat la voi interviul ? te intreaba exact din CV despre toate congresele/activitatile la care ai luat parte ? urmeaza primul interviu :D:D:D

User avatar
Chingachgook
addicted
addicted
Posts: 23561
Joined: Wed Nov 26, 2003 6:34 pm
Location: in hamac

Re: Interviu

Postby Chingachgook » Fri Oct 21, 2011 8:14 pm

Tangential si doar daca le sare ceva in ochi.

Pe ce specialitate?
Sunt cel mai pașnic om din lume. Dorințele mele sunt: o căsuță modestă, un pat bun si o gradina cu pomi. Iar dacă Domnul Dumnezeu ar vrea să mă facă într-adevăr fericit, as vedea spânzurați în acești pomi șase sau șapte din dușmanii mei...


Return to “Germania”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests