INTREBARE-SFATURI

schimbarea schimbarii...
ceacky2
senior
senior
Posts: 223
Joined: Sun Sep 28, 2008 12:16 am

INTREBARE-SFATURI

Postby ceacky2 » Sun Oct 05, 2008 11:45 pm

As vrea sa'i rog de la inceput pe cei care nu au o solutie PE BUNE la situatia ce o voi prezenta, sa nu raspunda...
Eu imi doresc foarte mult sa fac medicina muncii si tocmai am descoperit ca in orasul de unde sunt eu si unde am terminat medicina, nu sunt locuri pe medicina muncii. In contextul in care eu totusi asta doresc sa fac (am asa eu o obsesie :P) ce ma sfatuiti sa fac...sau care ar fi optiunile legate de a face asta?
Va multumesc anticipat.
APA TRECE, BIVOLII RAMAN!

User avatar
Chingachgook
addicted
addicted
Posts: 23561
Joined: Wed Nov 26, 2003 6:34 pm
Location: in hamac

Re: INTREBARE-SFATURI

Postby Chingachgook » Sun Oct 05, 2008 11:50 pm

iei punctaj pt mm in centrele in care s-a scos si apoi, in masura in care se poate, in anii mai mari te transferi.
Sunt cel mai pașnic om din lume. Dorințele mele sunt: o căsuță modestă, un pat bun si o gradina cu pomi. Iar dacă Domnul Dumnezeu ar vrea să mă facă într-adevăr fericit, as vedea spânzurați în acești pomi șase sau șapte din dușmanii mei...

ceacky2
senior
senior
Posts: 223
Joined: Sun Sep 28, 2008 12:16 am

Re: INTREBARE-SFATURI

Postby ceacky2 » Sun Oct 05, 2008 11:57 pm

ceacky1 wrote:As vrea sa'i rog de la inceput pe cei care nu au o solutie PE BUNE la situatia ce o voi prezenta, sa nu raspunda...
Eu imi doresc foarte mult sa fac medicina muncii si tocmai am descoperit ca in orasul de unde sunt eu si unde am terminat medicina, nu sunt locuri pe medicina muncii. In contextul in care eu totusi asta doresc sa fac (am asa eu o obsesie :P) ce ma sfatuiti sa fac...sau care ar fi optiunile legate de a face asta?
Va multumesc anticipat.

precizez ca nu as vrea sa plec din orasul in care locuiesc, deci...exista vreo sansa sa o fac aici desi nu s'au scos posturi? ma gandeam la ceva doctorat, chiar nu ma pricep...:(