Dosar incadrare
- george.nero
- senior
- Posts: 111
- Joined: Wed Mar 30, 2005 3:09 pm
- Contact:
Dosar incadrare
Acte necesare pentru incadrare....
- george.nero
- senior
- Posts: 111
- Joined: Wed Mar 30, 2005 3:09 pm
- Contact:
- alinavalean
- senior
- Posts: 399
- Joined: Sat Nov 04, 2006 11:56 pm
-
- junior
- Posts: 37
- Joined: Fri Oct 06, 2006 4:14 pm
De ex la Craiova exista un nene undeva prin subsolul spitalului care se ocupa cu acel carnet de protectia muncii. Carnetul de munca = cartea de munca o iei de la serviciul resurse umane de la spitalul unde esti incadrat, care te plateste. Daca sunteti deja rezidenti pe alta specialitate si acum ati luat altceva trebuie decat sa depuneti o cere la directorul spitalului platitor prin care cereti incetarea contractului de munca incepand cu 31.12.2007 conform articulului 55b din codul muncii si nu va duceti decat cu hartia care v-a fost data la repartitie. Cel putin asa mi s-a spus aici. Bafta.
- crisstallus_cris
- senior
- Posts: 343
- Joined: Sun Sep 02, 2007 5:31 pm
- Location: iasi-constanta
- Contact:
-
- elder
- Posts: 679
- Joined: Sun Nov 14, 2004 11:33 pm
danM wrote:Daca sunteti deja rezidenti pe alta specialitate si acum ati luat altceva trebuie decat sa depuneti o cere la directorul spitalului platitor prin care cereti incetarea contractului de munca incepand cu 31.12.2007 conform articulului 55b din codul muncii si nu va duceti decat cu hartia care v-a fost data la repartitie. Cel putin asa mi s-a spus aici. Bafta.
exact asta am aflat si eu de la RUNOS la Sf. Ioan... cerere + adeverinta de la repartitie
And the PRIDES shall stand as one, powerful in the LIGHT and SUPREME among BEINGS
- crisstallus_cris
- senior
- Posts: 343
- Joined: Sun Sep 02, 2007 5:31 pm
- Location: iasi-constanta
- Contact:
- crisstallus_cris
- senior
- Posts: 343
- Joined: Sun Sep 02, 2007 5:31 pm
- Location: iasi-constanta
- Contact:
Eu am sunat acum la Asp constanta...mi-a dat nr de tel de la spitalul judetean care se ocupa de rezidenti si am intrebat dc e nevoie de cazier si adeverinta de la medicul de familie si au zis ca nu....Doar adeverinta pe care am primit-o miercuri,copie buletin,certificat ,o serie de analize care se pot face si la spitalul respectiv...si mi-a zis ceva de un carnet de medic rezident...pe care nu stia sa-mi zica de unde trebuie luat..
nothing to gain,so much to lose...as a doctor
-
- elder
- Posts: 679
- Joined: Sun Nov 14, 2004 11:33 pm
carnetul de rezident se ia de la asp-ul unde ai contract dar dupa ... o luna sa zic de cand te incadrezi
e o aiureala sa iti ceara ceva care nu ai cum sa il iei
apropos, carnetul se plateste cu bani multi cand o sa se dea
e o aiureala sa iti ceara ceva care nu ai cum sa il iei
apropos, carnetul se plateste cu bani multi cand o sa se dea

And the PRIDES shall stand as one, powerful in the LIGHT and SUPREME among BEINGS
- zmotocel
- junior
- Posts: 51
- Joined: Tue Aug 30, 2005 10:12 pm
razi wrote:Pentru Sf.Ioan va trebuie urmatoarele acte-
copie dupa certif de cas
copie dupa diploma de studii
cartea de munca(daca aveti)
adev. simpla de la MF cum ca sunteti apti de munca
foaie de lichidare(daca sunteti angajat)
dosar cu sina.
ai fost azi la spital sa intrebi? ca par cam putine acte.....
nu trebui copie dupa un act de identitate?
nu cer nici un fel de analiza?
-
- senior
- Posts: 358
- Joined: Mon Jul 24, 2006 1:29 pm
- TibiGZU
- elder
- Posts: 810
- Joined: Thu Feb 01, 2007 1:09 pm
- Location: contesting rulz
- Contact:
- little_light
- newbie
- Posts: 23
- Joined: Tue Nov 14, 2006 9:45 pm
- Location: bucuresti
- little_light
- newbie
- Posts: 23
- Joined: Tue Nov 14, 2006 9:45 pm
- Location: bucuresti
- little_light
- newbie
- Posts: 23
- Joined: Tue Nov 14, 2006 9:45 pm
- Location: bucuresti
- 187.92a
- addicted
- Posts: 47429
- Joined: Fri Dec 10, 2004 7:59 pm
- TibiGZU
- elder
- Posts: 810
- Joined: Thu Feb 01, 2007 1:09 pm
- Location: contesting rulz
- Contact:
-
- junior
- Posts: 26
- Joined: Sat Oct 22, 2005 10:57 am
Acte incadrare Constanta
1. copie xerox BI- 3 buc
2. copie diploma studii sau adeverinta
3. poze tip legitimatie- 2 buc
4. adeverinta repartizare
5. copie certif de casatorie
6. carnet de munca
7. fisa protectia muncii
8. dosar medical
9. dosare sina- 2 buc
Pentru dosarul medical, fisa de protectie a muncii intrebati la resurse umane.
1. copie xerox BI- 3 buc
2. copie diploma studii sau adeverinta
3. poze tip legitimatie- 2 buc
4. adeverinta repartizare
5. copie certif de casatorie
6. carnet de munca
7. fisa protectia muncii
8. dosar medical
9. dosare sina- 2 buc
Pentru dosarul medical, fisa de protectie a muncii intrebati la resurse umane.
- little_light
- newbie
- Posts: 23
- Joined: Tue Nov 14, 2006 9:45 pm
- Location: bucuresti
- george.nero
- senior
- Posts: 111
- Joined: Wed Mar 30, 2005 3:09 pm
- Contact:
- casandra13
- senior
- Posts: 405
- Joined: Tue May 08, 2007 2:27 pm
- Location: undeva in vest
- Contact:
la Arad anul trecut ne-au cerut adeverinta de la MF, VDRL si RX pulmonar
astea sunt analizele care se cer cam in toata tara la angajare daca nu lucrezi in mediu cu noxe
dosarul medical se cumpara impreuna cu fisa de aptitudine de la birouri de copiat acte sau magazine specializate in formulare de medicina muncii
de fapt fisa de aptitudine este o anexa a dosarului medical care cuprinde unitatea la care te angajezi, numele si prenumele tau, CNP-ul si concluzia medicului de medicina muncii - ca esti APT pt. profesiunea respectiva {dosarul si fisa nu costa cine stie ce , cam 2.5-3 roni}
fisa de aptitudine o vizeaza medicul de med. muncii al spitalului dupa ce ii aduci analizele, iti masoara TA si eventual te mai intreaba despre anteced. heredo-colat sau mai stiu eu ce...
toate analizele se platesc pt. ca sunt la cererea persoanei iar casa de asigurari nu le deconteaza {in total a fost vreo 30-35 de roni}
astea sunt analizele care se cer cam in toata tara la angajare daca nu lucrezi in mediu cu noxe
dosarul medical se cumpara impreuna cu fisa de aptitudine de la birouri de copiat acte sau magazine specializate in formulare de medicina muncii
de fapt fisa de aptitudine este o anexa a dosarului medical care cuprinde unitatea la care te angajezi, numele si prenumele tau, CNP-ul si concluzia medicului de medicina muncii - ca esti APT pt. profesiunea respectiva {dosarul si fisa nu costa cine stie ce , cam 2.5-3 roni}
fisa de aptitudine o vizeaza medicul de med. muncii al spitalului dupa ce ii aduci analizele, iti masoara TA si eventual te mai intreaba despre anteced. heredo-colat sau mai stiu eu ce...
toate analizele se platesc pt. ca sunt la cererea persoanei iar casa de asigurari nu le deconteaza {in total a fost vreo 30-35 de roni}
Primum non nocere
- crisstallus_cris
- senior
- Posts: 343
- Joined: Sun Sep 02, 2007 5:31 pm
- Location: iasi-constanta
- Contact:
moniq wrote:Pt Cta, o sa mai fie nevoie de VDRL+ medicina muncii...o sa va zica tanti de la resurse umane exact unde treb sa mergeti.
Carnetul de munca de unde il luam?Eu am sunat azi la Asp si mi-a zis ca pt dosarul de rezident sa merg la spitalul judetean la biroul de personal....De acolo ai luat actele repective?Si dosarul medical e format din ce analize avem nevoie?
nothing to gain,so much to lose...as a doctor
-
- elder
- Posts: 679
- Joined: Sun Nov 14, 2004 11:33 pm
crisstallus_cris wrote:Carnetul de munca de unde il luam?Eu am sunat azi la Asp si mi-a zis ca pt dosarul de rezident sa merg la spitalul judetean la biroul de personal....De acolo ai luat actele repective?Si dosarul medical e format din ce analize avem nevoie?
carnetul de munca? = - cartea de munca : ti se face automat de spitalul platitor, ramane la ei pana pleci de aici
- carnet de rezident : o sa apara pe perfmed cand se vor face (platesti niste bani prin posta catre trezorerie, ca la inscrierea de la rezi) si il ridici peste cateva luni de acum la cnpds
And the PRIDES shall stand as one, powerful in the LIGHT and SUPREME among BEINGS
- esk
- junior
- Posts: 70
- Joined: Mon Oct 23, 2006 9:56 pm
- Location: Iasi
IN ATENŢIA REZIDENŢILOR CARE AU ALES SPECIALITATEA
ÃŽN CENTRUL UNIVERSITAR IAŞI, ÃŽN URMA
REPARTIŢIEI DIN DATA DE 28.11.2007
Repartiţia pentru alegerea spitalului plătitor se va face la Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă « Sf. Spiridon », Ambulatoriul de specialitate (Policlinica) din str. Vasile Conta nr. 2-4 în Sala de şedinţe de la etajul IV, începând cu ora 900
ÃŽncheierea formelor de încadrare la unitatea angajatoare se va face în data de 10.12.2007, după alegerea spitalului plătitor, fiind necesare urmatoarele acte pentru încadrare:
- copie după adeverinţa de repartiţie, eliberată de autorităţile de sănătate publică judeţene;
- copie după certificatul de naştere;
- copie după certificatul de căsătorie (unde este cazul);
- copie după BI/CI;
- copie după diploma de licenţă sau după adeverinţa privind promovarea examenului de licenţă;
- cazier judiciar ;
- fişa medicală;
- nota de lichidare şi cartea de muncă pentru cei care sunt sau au fost încadraţi;
- 6 RON pentru cei care nu au carte de muncă;
- cont IBAN pentru cei care au card la una dintre bancile: Bancpost, BRD, Raiffeisen si Transilvania;
- dosar plic.
La data de 17.12.2007, începând cu ora 9,00, va avea loc alegerea îndrumătorului de stagiu şi repartiţia pe stagii de pregătire, conform curriculei de rezidenţiat, activitate ce se va derula la nivelul Autorităţii de Sănătate Publică Iaşi (urmând ca locaţia să fie precizată în timp util, prin acelaşi mijloc de informare).
Contractul individual de muncă pe durată determinată se va încheia începând cu data de 01.01.2008, iar stagiul de pregătire va începe la data de 01.01.2008.
Informaţiile de mai sus pot fi accesate şi pe site-ul www. dspiasi.ro.
ÃŽn măsura în care vor fi transmise informaţii suplimentare sau precizări de la Ministerul Sănătăţii Publice privind orice date utile rezidenţilor care au fost confirmaţi pe specialităţi la repartiţia din 28.11.2007, acestea vă vor fi aduse la cunoştinţă prin intermediul site-ului indicat mai sus şi prin afişare la avizierul ASP Iaşi.
Director executiv,
ÃŽN CENTRUL UNIVERSITAR IAŞI, ÃŽN URMA
REPARTIŢIEI DIN DATA DE 28.11.2007
Repartiţia pentru alegerea spitalului plătitor se va face la Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă « Sf. Spiridon », Ambulatoriul de specialitate (Policlinica) din str. Vasile Conta nr. 2-4 în Sala de şedinţe de la etajul IV, începând cu ora 900
ÃŽncheierea formelor de încadrare la unitatea angajatoare se va face în data de 10.12.2007, după alegerea spitalului plătitor, fiind necesare urmatoarele acte pentru încadrare:
- copie după adeverinţa de repartiţie, eliberată de autorităţile de sănătate publică judeţene;
- copie după certificatul de naştere;
- copie după certificatul de căsătorie (unde este cazul);
- copie după BI/CI;
- copie după diploma de licenţă sau după adeverinţa privind promovarea examenului de licenţă;
- cazier judiciar ;
- fişa medicală;
- nota de lichidare şi cartea de muncă pentru cei care sunt sau au fost încadraţi;
- 6 RON pentru cei care nu au carte de muncă;
- cont IBAN pentru cei care au card la una dintre bancile: Bancpost, BRD, Raiffeisen si Transilvania;
- dosar plic.
La data de 17.12.2007, începând cu ora 9,00, va avea loc alegerea îndrumătorului de stagiu şi repartiţia pe stagii de pregătire, conform curriculei de rezidenţiat, activitate ce se va derula la nivelul Autorităţii de Sănătate Publică Iaşi (urmând ca locaţia să fie precizată în timp util, prin acelaşi mijloc de informare).
Contractul individual de muncă pe durată determinată se va încheia începând cu data de 01.01.2008, iar stagiul de pregătire va începe la data de 01.01.2008.
Informaţiile de mai sus pot fi accesate şi pe site-ul www. dspiasi.ro.
ÃŽn măsura în care vor fi transmise informaţii suplimentare sau precizări de la Ministerul Sănătăţii Publice privind orice date utile rezidenţilor care au fost confirmaţi pe specialităţi la repartiţia din 28.11.2007, acestea vă vor fi aduse la cunoştinţă prin intermediul site-ului indicat mai sus şi prin afişare la avizierul ASP Iaşi.
Director executiv,
- alindoc
- newbie
- Posts: 20
- Joined: Mon Feb 26, 2007 11:16 pm
- Location: bucuresti
- Contact:
- george.nero
- senior
- Posts: 111
- Joined: Wed Mar 30, 2005 3:09 pm
- Contact:
-
- junior
- Posts: 31
- Joined: Thu Jul 15, 2004 5:43 pm
- Location: malul marii
INTREBARI
1. Copia dupa diploma, certificat de nastere si casatorie trebuie sa fie simpla sau legalizata?
2. Cartea de munca e pana la 31 dec la angajatorul meu actual. Nota de lichidare nu mi-o poate da inainte, deci si cartea de munca o voi primi abia dupa sarbatori in ianuarie. Ce pretinde ASP/spitalul sa duc? Copie dupa CM?
2. Cartea de munca e pana la 31 dec la angajatorul meu actual. Nota de lichidare nu mi-o poate da inainte, deci si cartea de munca o voi primi abia dupa sarbatori in ianuarie. Ce pretinde ASP/spitalul sa duc? Copie dupa CM?
Cui i s-a dat mult i se va cere mult
-
- junior
- Posts: 31
- Joined: Mon Nov 27, 2006 2:34 am
- Location: Bucuresti
- Contact:
incadrare Craiova
Stie cineva ce acte trebuie pentru incadrare la Craiova?
Dar daca avem deja carte de munca dar nu la un spital, ce facem?
Dar daca avem deja carte de munca dar nu la un spital, ce facem?
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests