Studenti straini din Germania - Inscriere la medicina

Clatiti - va rog :)
mcoanda
Posts: 1
Joined: Thu Aug 15, 2013 1:04 pm

Studenti straini din Germania - Inscriere la medicina

Postby mcoanda » Thu Aug 15, 2013 1:14 pm

Buna ziua,

sunt elev in clasa a 12-a in Germania si vreau sa studiez medicina dentara in Romania.
Stie cineva cum se deruleaza formalitatile de inscriere la locurile cu plata?
Eu stiu ca dupa ce obtin diploma de bacalaureat trebuie sa o traduc in Romania si apoi sa obtin din partea facultatii o dovada ca am loc de studiu.
Apoi cu aceasta dovada trebuie sa aplic in Germania pentru bursa.
Deoarece mi se pare ca timpul e foarte scurt , poate stie cineva mai exact cum se deruleza aceste proceduri.

Va multumesc anticipat,
Mihai

User avatar
Festina
elder
elder
Posts: 1757
Joined: Wed Oct 19, 2011 8:19 am

Re: Studenti straini din Germania - Inscriere la medicina

Postby Festina » Fri Aug 16, 2013 3:55 am

mcoanda wrote:Buna ziua,

sunt elev in clasa a 12-a in Germania si vreau sa studiez medicina dentara in Romania.
Stie cineva cum se deruleaza formalitatile de inscriere la locurile cu plata?
Eu stiu ca dupa ce obtin diploma de bacalaureat trebuie sa o traduc in Romania si apoi sa obtin din partea facultatii o dovada ca am loc de studiu.
Apoi cu aceasta dovada trebuie sa aplic in Germania pentru bursa.
Deoarece mi se pare ca timpul e foarte scurt , poate stie cineva mai exact cum se deruleza aceste proceduri.

Va multumesc anticipat,
Mihai

Mihai , te implor in numele lui Dumnezeu , STAI IN GERMANIA SI FA ACOLO MEDICINA ! Stiu , e greu de intrat , dar din a 2a a 3-a incercare va merge ! Nu stiu cat de benefic ar fi sa faci faculta in Romania ! Mai ales daca esti a 12a in Nemtia !
Im wrote:Deci un studiu statistic improvizat de mine spune ca un candidat la (orice) va fi cu atât mai agitat si pretentios si penibil cu goana dupa criterii cu cât e mai de slaba calitate.

PS: Alergic la cadre didactice din UMF !

User avatar
Chingachgook
addicted