rezidentiat+alt loc de munca
-
rezidentiat+alt loc de munca
Sunt medic rezident anul I M.F. dar pentru ca nu imi ajung banii,as vrea sa inchei inca un contract de munca(in afara de cel cu spitalul) cu o alta firma ca medic de intreprindere.Cunoasteti o situatie similara care ma poate ajuta?Exista acte normative care interzic rezidentilor sa mai aiba si alte contracte de munca?
-
locuri de munca
da am uitat sa precizez ca le am pe amandoua,dar eu ma gandem in general la situatia rezidentilor care au salariu foarte mic fata de alte categorii profesionale care au cate doua sau chiar trei contracte de munca cu timp partial.
- md31174
- senior
- md31174
- senior
- Dan
- Master of Disaster
Poate fi avantajoasa chestia cu part-time. De altfel poti sa ai si 2 pe langa full-time de la spital. Nu stiu de nici un fel de lege...stiu insa ca firmele de medicamente nu prea agreeaza rezidenti ca reprezentati medicali- probabil un fel de regula nescrisa bazata pe statistici si cutuma care cred eu ca n-are nimic de-a face cu realitatea romaneasca.

Eu din muntii mei...
http://www.imed.ro/forum
http://www.imed.ro/forum
-
- newbie
job part time
eu am auzit ca ar fi chiar ilegal pt rezidenti sa colaboreze/ aiba contract/ sa lucreze la o firma de medicamente. trebuie sa fie undeva scris, o lege, in sensul asta. adica daca ai sau nu voie ca rezident sa fii si reprezentatnt medical. eu nu cred ca se poate.decat daca iti asumi un risc.
- ndsimona
- elder
Despre legea asta, cititi aici:
http://www.imed.ro/forum/viewtopic.php?t=1742&start=0
http://www.imed.ro/forum/viewtopic.php?t=1742&start=0
- md31174
- senior
mda.........si atunci ar trebui sa dea afara 1/2 din medicii rezidenti!
hai sa fim seriosi...pina si aia de la SMURD fac pe reprezentantii medicali la diverse firme!
este ,evident, o aberatie...si pina acum eu nu am auzit de nici un medic dat afara din colegiul medicilor pt ca era si reprezentant la o firma de medicamente............