Rezi stoma in Romania sau in Anglia?

...ca nu se mai poate
ancatesoro
Posts: 2
Joined: Thu Nov 19, 2009 12:08 pm

Rezi stoma in Romania sau in Anglia?

Postby ancatesoro » Thu Nov 19, 2009 1:09 pm

Ciao. Sunt studenta in anul 5 la medicina dentara in Timisoara si deja ma gandesc la un posibil rezidentiat. Am tot intrebat pe la facultate asistentii si profesorii cum functioneaza rezidentiatul la noi in tzara si sincer am ramas cam dezamagita, dar cred ca imi pot recapata entuziasmul pe parcurs dat fiind faptul ca mai am inca 2 ani innainte. As vrea sa aflu, daca e posibil din experientza altora daca se merita mai mult sa faci un rezidentiat in strainatate, respectiv in Anglia sau in Romania. Consider ca intre orele nedormite petrecute invatand pentru un rezidentiat in Romania si unul in Anglia nu e asa o mare diferentza, si atunci de ce sa nu aleg strainatatea?! Ce presupune un rezidentiat in Anglia? Si care ar fi avantajele si dezanvantajele acestei optiuni?

User avatar
rouadefoc
senior
senior
Posts: 392
Joined: Mon Mar 19, 2007 12:24 am
Location: PACA

Re: Rezi stoma in Romania sau in Anglia?

Postby rouadefoc » Fri Dec 11, 2009 12:35 am

Tu esti deja la stoma, vrei sa faci reziul in Anglia pe ce specialitate?
Si daca merita?Da mi voie sa zimbesc :D

User avatar
dr_dr
elder
elder
Posts: 869
Joined: Thu Oct 02, 2008 11:04 am

Re: Rezi stoma in Romania sau in Anglia?

Postby dr_dr » Fri Dec 11, 2009 10:18 am

tari ca anglia, gremania, chiar si franta stau la fel de prost ca si noi in domeniul stomatologic
in romania nu iti recomand un rezidentiat pe stomatologie decat daca iti doresti BMF sau chiru orala dar sa nu iti faci iluzii cum ca vei face implantologie etc
mai ai 2 ani de faculatate asa ca invata si lucreaza cat mai mult
exista un forum specializat pe stoma de unde poti sa inveti mai mult decat in 5 rezidentiate la un loc :wink: probabil stii despre ce vorbesc
multa bafta!
Nimeni nu e destul de inteligent ca sa poata convinge pe un prost ca e prost :)