poti sa lucrezi ca asistenta daca ai terminat medicina?

...ca nu se mai poate
cucotz
Posts: 4
Joined: Mon May 26, 2008 3:48 am

poti sa lucrezi ca asistenta daca ai terminat medicina?

Postby cucotz » Sat Aug 02, 2008 2:48 am

Salut!

Peste o luna plec in Suedia, si mi-as putea gasi un job de asistenta. Ma intereseaza daca stie cineva daca pot sa lucrez ca asistenta in cazul in care am terminat medicina? Sau unde sa intreb si pe cine?

Daca a facut cineva asta i-as fi recunoscatoare pt orice informatie despre acte sau orice altceva.

Mersi!

User avatar
marmotul
elite
elite
Posts: 8640
Joined: Wed Apr 23, 2008 12:22 pm

Re: poti sa lucrezi ca asistenta daca ai terminat medicina?

Postby marmotul » Sat Aug 02, 2008 11:10 am

nu se poate.
am incercat si eu in italia si nu m-au primit. trebuia sa fi facut anterior facultatii liceul sanitar sau colegiul..... e curios dar cu diploma de medic nu ai voie sa fii asistent. chiar m-a dat peste cap chestia..
qpepsi.gif

User avatar
adi
elder
elder
Posts: 1119
Joined: Sun Jul 06, 2003 9:40 am

Re: poti sa lucrezi ca asistenta daca ai terminat medicina?

Postby adi » Sat Aug 02, 2008 11:14 am

razwin2 wrote:nu se poate.
am incercat si eu in italia si nu m-au primit.

deci pana la urma "ciao bambina" nu inseamna "incantat de cunostinta, doamna" :lol:

imi cer scuze de offtopic
"Grass grows, birds fly, waves pound the sand. I just beat people up." Muhammad Ali

User avatar
marmotul
elite
elite
Posts: 8640
Joined: Wed Apr 23, 2008 12:22 pm

Re: poti sa lucrezi ca asistenta daca ai terminat medicina?

Postby marmotul » Sat Aug 02, 2008 11:18 am

adi wrote:
razwin2 wrote:nu se poate.
am incercat si eu in italia si nu m-au primit.

deci pana la urma "ciao bambina" nu inseamna "incantat de cunostinta, doamna" :lol:

imi cer scuze de offtopic

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: