Transfer Medicina in UK

...ca nu se mai poate
User avatar
Dmndash
senior
senior
Posts: 296
Joined: Mon Oct 05, 2009 4:48 pm
Location: Bucuresti
Contact:

Transfer Medicina in UK

Postby Dmndash » Sat Oct 08, 2011 8:09 am

Sunt studenta in anul III la UMF Bucuresti.M-ar interesa daca ar fi posibil un transfer catre o universitate de medicina din Marea Britanie (fie University of Bristol, fie oricare din Scotia). Nu m-am decis inca asupra facultatii pentru ca vreau sa aflu intai daca este posibil sau nu.
Pe site-ul de la liga studentilor romani din strainatate era un singur post de acest gen in care se specifica ca transferul nu este posibil, din cauza diferentei mari intre materiile din romania si din afara. Imi dau seama ca sansele sa nu fie asa sunt mici, dar totusi speranta moare ultima :lol:
Are cineva vreun sfat/ vreo idee? Sau pur si simplu sa-mi vad de treaba si din anul 5 sa incep sa bifez locuri pe harta unde s-o sterg dupa rezidentiat?
What would you prefer--a doctor who holds your hand while you die or who ignores you while you get better?

jakeson13
newbie
newbie
Posts: 7
Joined: Sat Dec 24, 2011 5:37 pm
Contact:

Re: Transfer Medicina in UK

Postby jakeson13 » Thu May 03, 2012 2:50 pm

mai... daca vrei sa mergi acolo, dai telefoane si vorbeste personal cu ei.. Daca nu sti engleza foarte bine, pune pe cineva !

User avatar
Im
elite
elite
Posts: 3643
Joined: Fri Nov 28, 2003 3:42 pm

Postby Im » Thu May 03, 2012 5:10 pm

Dmndash wrote:Sau pur si simplu sa-mi vad de treaba si din anul 5 sa incep sa bifez locuri pe harta unde s-o sterg dupa rezidentiat?

Daca lasi bifatul pe anul 5 înseamna ca ai pierdut startul si vei ajunge clientul ajentiilor de recrutare care plaseaza rebuturi aiurea pe deal.