specialitati medicale
- sara
- junior

specialitati medicale
As vrea sa vorbim despre specialiatatile medicale, care se cauta si de ce, ce sanse sunt sa iti gasesti un post dupa terminarea rezidentiatului.
Despre medicina interna am auzit tot felul de zvonuri contradicatorii.Unii spun ca exista tendinta sa se renunte la med interna altii ca, din contra, sa se revina.Voi ce stiti? Pe de alta parte sunt specialitati medicale in care nu prea exista "concurenta" din partea altor specialitati( ex.neurologie, psihiatrie, pneumologie) si altele in care se mai pricep si altii (spre exemplu cardiologie unde si internistul si cardiologul se pricepe).
Despre medicina interna am auzit tot felul de zvonuri contradicatorii.Unii spun ca exista tendinta sa se renunte la med interna altii ca, din contra, sa se revina.Voi ce stiti? Pe de alta parte sunt specialitati medicale in care nu prea exista "concurenta" din partea altor specialitati( ex.neurologie, psihiatrie, pneumologie) si altele in care se mai pricep si altii (spre exemplu cardiologie unde si internistul si cardiologul se pricepe).
- tapirul
- elite

- faramita
- senior

La alergologie am auzit ca se va renunta in "viitorul apropiat" ca specialitate de sine statatoare, in vederea alinierii la U.E. si la specialitatile pe care le au ei..........La fel sta treaba si cu Parazitologia clinica( care acum la noi cred ca e o supra-specializare...cred)
Un prost cauta sensul vietii...un nebun il stie!
- Khaos
- senior

Endocrinologia si Diabetologia sint considerate a face parte din aceeasi specialitate in UE. La fel Reumatologie si FKT/recuperare.
×›×™ ×”×¢×•×œ× ×”×•× ×¨×§ ×ª×—× ×” של זמן
×ת מחפשת סודותיו בכל ×¤×™× ×”
ומתפללת שתגלי ×ות×
רק שיהיה מי שישמע
רק שיהיה מי שישמע.
×ת מחפשת סודותיו בכל ×¤×™× ×”
ומתפללת שתגלי ×ות×
רק שיהיה מי שישמע
רק שיהיה מי שישמע.
- dankat23
- senior