imineneta de avort

stiri medicale; cazuri clinice
g24hit
junior
junior
Posts: 82
Joined: Mon Oct 09, 2006 11:52 am
Location: Medias , jud Sibiu

imineneta de avort

Postby g24hit » Wed Aug 01, 2007 5:32 pm

as avea si eu nevoie de o parere.sunt insarcinata in 23 sapt.de la 17 sapt am contrctii dureroase.iau tratament cu duphaston ,scobutil,no-spa,diazepam,vitE,fier,acid folic. colul e scurtat. oare nu sunt prea multe medicamente? trebuie repaus total la pat?

User avatar
magdutz
elder
elder
Posts: 792
Joined: Sun Jul 06, 2003 11:00 am
Location: bucuresti

Postby magdutz » Thu Aug 02, 2007 12:14 pm

noua la gineco ne-au spus sa de fapt repausul total la pat e un mare placebo, ca exista studii care demonstreaza o incidenta similara a avortului la femeile cu repaus total si la cele care au continuat un efort fizic moderat.

cerclaj nu ai? nu stiu exact intre ce saptamani se face, poate ma ajuta vreun coleg rezident pe OG sau unul de anul 6 cu notiunile mai proaspete.

multa sanatate iti doresc si sa duci sarcina cu bine la termen!!!! 5baby.gif

User avatar
tana
elder
elder
Posts: 2017
Joined: Mon Jun 20, 2005 5:39 pm

Postby tana » Thu Aug 02, 2007 12:30 pm

noua la gineco ne-au spus ca din contra, cerclajul e un mare plecebo, singurul tratament eficient e repausul total la pat, mai ecact 23 de ore si 45 de min pe zi. pe de alta parte cred ce iei tu e suficient( nu, nu e prea multm) ai ales daca ai ajuns de la 17 la 23 de sapt. si by the way, la 28 de sapt bb e bun de nascut, deci nu mai e mult.
I'm not anti-social. I'm just not user friendly

User avatar
angel
senior
senior
Posts: 116
Joined: Sun Apr 01, 2007 10:43 am
Location: Constanta

iminenta de avort

Postby angel » Sun Aug 05, 2007 8:14 pm