O sa postez ,din punctul meu de vedere avantajele si dezavantajele acestei facultati :
Avantaje :
Taxa mica- in cei sase ani de facultate am platit intre 700 si 800 de euro/an. Se acorda reducere de 10% celor care platesc integral.
Colective mici (facultatea are cam 100 de studenti in fiecare an) ,este un avantaj din punctul meu de vedere pentru ca profesori au mai multe sanse sa te tina minte atunci cand esti un student activ ,sa te ajute in mod real in realizarea lucrarii de diploma ,etc.
Studiul in clinica. Spitalele universitare (altele decat la UMF "Carol Davila" ) sunt la dispozitia celor 300 de studenti din anii terminali. Practic majoritatea doctorilor sunt dornici sa iti explice cate ceva ,si tot ce trebuie este sa vrei.
Profesori tineri. Da ,cu cateva exceptii profesorii de la Titu Maiorescu au peste 40 de ani dar pana in 60. Sunt oameni activi in clinicile lor si nu de multe ori insusi profesorul iti arata multe lucruri in clinica.
In anii mici sunt cam 2 studenti/cadavru. La UMF.....20-30 ,din cate stiu.
Dezavantaje:
Taxa- totusi se percepe o taxa.....
Prestigiu scazut. Daca asta conteaza pentru tine vei simti o oarecare frustrare 6 ani de zile ca nu esti la UMF. Daca vrei sa inveti medicina...nu ar trebui insa sa-ti pese.
Calitatea slaba a unui procent mare de studenti. Fiind o facultate fara examen de admitere ,oricine are acesti bani poate incerca. Desi cam 50% renunta pana in anul6 vei intalni specimene care nu au ce cauta nici la facultatea de sudura

Imprastierea amfiteatrelor si a salilor de curs. Intr-o zi vei strabate tot orasul. De la CF nr2 la CF nr 1 ,de la Victor Babes la Malaxa...si apoi la Timpuri noi sa vezi daca a aparut nu stiu ce manual de ORL.
Cam astea sunt ,in opinina mea. Mai e de mentionat ca facultatea are acelasi statut juridic ca orice facultate de stat. Organizeaza examen de licenta propriu ,majoritatea proesorilor sunt din pepiniera proprie ,deci nu fac naveta si isi iau job-ul in serios.