Fotbal si medicinisti

care ne mananca zilele
claudiu21
newbie
newbie
Posts: 14
Joined: Tue Aug 04, 2009 12:19 pm

Fotbal si medicinisti

Postby claudiu21 » Tue Aug 04, 2009 12:32 pm

Anul asta am intrat si eu la Medicina in Bucuresti , iar pana cu vreo luna inainte de BAC am jucat fotbal la nivel de liga a 3-a la mine in oras.Vroiam sa stiu daca sunt ceva studenti care joaca prin liga a 4-a (sau chiar a 3-a desi nu cred ca voi avea timp) si pe la ce echipe joaca. Daca da, ii rog sa posteze aici si sa ma informeze in legatura cu echipele , nivel , conditii , pe unde sunt terenurile pentru ca nu prea as vrea sa ma las si implicit sa ma ajute sa gasesc ceva echipe :D La clubul meu de acasa am vorbit si nu au nimic impotriva sa-mi dea drumul pentru ca le-am explicat situatia si au inteles. As da mai multe detalii , dar mi-e frica sa nu vorbesc singur :) Astept raspunsuri. Multumesc.

User avatar
Chingachgook
addicted
addicted
Posts: 23561
Joined: Wed Nov 26, 2003 6:34 pm
Location: in hamac

Re: Fotbal si medicinisti

Postby Chingachgook » Tue Aug 04, 2009 12:56 pm

fotbalul e un sport de golani.
in afara de boloni (care oricum era dentist) nu stiu nici un alt medic sa joace. ar trebui sa iti gasesti alte preocupari
Sunt cel mai pașnic om din lume. Dorințele mele sunt: o căsuță modestă, un pat bun si o gradina cu pomi. Iar dacă Domnul Dumnezeu ar vrea să mă facă într-adevăr fericit, as vedea spânzurați în acești pomi șase sau șapte din dușmanii mei...

User avatar
Maks
senior
senior
Posts: 219
Joined: Wed May 06, 2009 2:19 pm

Re: Fotbal si medicinisti

Postby Maks » Tue Aug 04, 2009 1:07 pm

la medicina se joaca age of empires. kuxi le are la aoe.

claudiu21
newbie
newbie
Posts: 14
Joined: Tue Aug 04, 2009 12:19 pm

Re: Fotbal si medicinisti

Postby claudiu21 » Tue Aug 04, 2009 1:31 pm