Sefii de serie care ne reprezinta in Consiliu, Senat, Comisii, Adunarea Reprezentantilor anunta cateodata pe Yahoo group SSMB si/sau pe forum SSMB ce se intampla in aceste adunari. O sa le pun si aici. Ii invit si pe ei sa le puna si aici ca nu e asta treaba mea :-p
Daca vreti sa comentati faceti-o va rog intr-un topic nou sau pe cele existente care discuta deja tema data (de ex. o decizie noua despre burse > topicul despre burse). Multumesc!
De pe Yahoo group SSMB wrote:Info despre repetentie, 28 oct 2008
De pe Yahoo group SSMB wrote:20 ianuarie 2009
Buna,
Azi ne-am intrunit reprezentantii seriilor anului 6, am discutat, am beneficiat si de informatii de la buna noastra secretra de an si va transmitem urmatoarele:
- pentru cine nu a depus cererea pentru lucrarea de diploma, sa o faceti in cel mai scurt timp cu putinta! (pana in 15 feb sa fi depus toata lumea)
- depunerea lucrarilor de licenta (forma lor fizica, finala) are loc in intervalul 25 august- 5 septembrie (doar pentru seria 6: daca sunteti plecati pe la casele voastre in perioada respectiva si aveti lucrarea gata mai din timp, puteti lasa la mine, k io nu plec din bucuresti)
- lucrarea de diploma sa aiba minim 75 pagini si max 200. sa fie legata, cu coperta pe care sa fie antet si sa scrie promotia (2009), numele vostru, numele coordonatorului si al indrumatorului
- sa realizati un rezumat al lucrarii; acesta tre sa fie f bine facut, avand in vedere k este citit de comisie (lucrarile ca atare..mai pe diagonala din lipsa de timp)
- sa cereti de la coordonator un referat in care sa scrie ce minunati sunteti, ce mult ati muncit si ce lucrare deosebita aveti. Atat referatul cat si rezumatul se pun in lucrarea de diploma
- prezentarea orala va dura 8 minute pt fiecare
PROGRAMAREA LICENTEI: 14 sau 15 sept- examenul grila; 15-30 sept- sustinerea lucrarii de diploma
- sesiunea de restante si mariri pentru anul 6 este in 13-17 iunie. Sper sa nu ajunga prea multa lume acolo...
Pentru a incununa cei 6 ani de facultate, vom avea 2 evenimente festive:
- balul de final
- ceremonia de depunere a juramantului
Balul de final:
- in urma discutiilor am convenit sa fie inainte de terminarea anului, in perioada 2-9 iunie; fiecare sef de serie va discuta cu colegii si vom ajunge la un acord final
Ceremonia de juramant:
- o sa fie pe data de 1 oct; o sa puteti aduce pe oricine va este drag. O sa fim cu totii strigati la catalog pentru ultima data, insa cu titlul de 'medic doctor'.
Pentru detalii va rog contactati seful de serie. De asemenea, este important sa comunicam cat mai bine in acest an foarte dificil.
Spor la citit! Sper ca s-a apucat toata lumea de rezi ;p colegii din Cluj s-au apucat demult
Numai bine,
Oana
De pe Yahoo group SSMB wrote:Consiliu 29 ianuarie 2009
Buna!
O sa fac un mic rezumat al celor intelese de mine astazi.
Principalul subiect pe ordinea de zi a constat in prezentarea unui formular de evaluare a cadrelor didactice care sa fie completat de catre studenti. Motivul pentru care a fost discutat acest formular este faptul ca in curand, mai exact pana in luna mai UMF "Carol Davila" trebuie sa constituie un dosar care cuprinde si un capitol de evaluare a cadrelor didactice. Acest dosar trebuie sa fie depus la ARACIS unde va fi evaluat si UMF Carol Davila va fi calificata de catre aceasta insitututie cu grad de incredere mic, mediu , ridicat... ceva de genul . Nu mai tin minte acum formularea exacta pentru calificative.
Concluzia este ca la urmatorul senat formularul va fi supus la vot, el va fi aprobat pentru ca este necesar in constituirea acelui dosar, distribuit la toate catedrele care urmeaza sa se ocupe de completarea lor de catre studenti. Rezultatele formularelor vor fi analizate de catre catedre iar valoarea lor va fi una spirituala, motivul fiind ca doar decanatul, rectoratul va avea acces la rezultate in cazul in care va solicita acest lucru. Formularul e complex si cuprinde capitole de evaluare a metodelor de predare din curs, a lucrarilor practice, etc
Alte subiecte la diverse au fost:
- admiterea va fi organizata la toate UMF - urile din tara in data de 22 iulie.
- date privind Congresul National pentru Studenti si Tineri Medici din Bucuresti, editia a 12-a, 11- 14 decembrie. Va pot spune ca am avut aprox 500 studenti participanti
( impreuna cu organizatorii), 140 lucrari prezentate, 14 workshopuri sustinute de cadre didactice ca Prof. Ioanel Sinescu, Prof, Streinu Cercel, Prof Dan Gheorghe, Dr. Raed Arafat si altii.
Anca Chelariu Raicu
De pe Yahoo group SSMB wrote:30 ianuarie 2009
Stimati colegi,
In urma discutiilor din Consiliul Facultatii de Medicina, Senatul UMF "Carol Davila" si Biroul de Decanat al Facultatii de Medicina, s-a ajuns la concluzia ca este necesar un formular unic de evaluare a cadrelor didcatice - cursanti si asistenti - la nivel global universitar. Completarea va fi facuta de studenti - inca indecis cand, dupa sau inainte de examen, dupa sau inainte de afisarea rezultatelor.
Va atasez proiectul formularul la care se pot aduce amendamente si va invit la o discutie publica - concluzionata printr-o directie comuna a corpului studentesc privind problema pusa.
Ioan-Alexandru DIACONU
De pe Yahoo group SSMB wrote:19 februarie 2009
Buna!
Decizie de Birou de Senat! Februarie a fost ultima luna cand a venit curierul acasa cu bursele si abonamentele!![]()
Din martie atat bursele (studiu, sociala, straini) cat si abonamentele RATB vor intra pe card. Cum se va intampla acest lucru?
Var1 : Daca nu ai fost deja te mai poti duce doar maine 20 feb pana la orele 13:00 la facultate, mai exact la secretariat cu buletinul si carnetul de student sa completezi un formular. Poza iti vor face cei de acolo. Daca vrei o poza anume, una mai dragutza le poti duce tu una in format digital sau pe hartie.
Var2 : Te duci la sucursala BRD Apaca sau BRD Cotroceni cu copie dupa buletin, copie dupa carnet de student, poza si iti deschizi cont cu card ISIC.
Pentru ca traim in democratie aveti posibilitatea sa alegeti var1 sau var2! Va amintesc ca oricare ar fi alegerea banii din martie ii primiti doar pe card!
Important!
- trebuie sa va deschideti contul cat mai repede. Banii din martie vin pe la sfarsitul lunii si pana atunci trebuie sa il deschideti daca vreti sa primiti bursa sau abonamentul RATB.
- Cardul fizic il veti avea dupa doua saptamani. Trebuie sa va duceti sa il ridicati personal de la sucursala BRD Apaca daca veti completat formularul la ei sau maine la facultate / Cotroceni daca veti completa formularul la ei.
- cei care au deja un cont deschis cu card ISIC trebuie sa dea datele contului pe o foaie la secretara ca sa inregistreze in baza de date.
- cei care au deja deschis altfel de cont la BRD trebuie sa isi deschida si cont cu card ISIC pentru ca UMF are contract cu BRD doar pe cared ISIC.
Spor!
Anca Chelariu Raicu
De pe Yahoo group SSMB wrote:Astazi 4 martie [2009] in cadrul sedintei de Consiliu, Senat si Comisia pentru Asigurarea si Evaluarea Calitatii
Consiliu:
1) Votarea posturilor scoase la concurs pentru cadrele didactice, un total de 226 de posturi (16 profesori, 28 conferentiari, 105 asistenti, 50 sefi lucrari, 27 preparatori);
2) Doamna profesoara Dorobantu a ridicat problema studentilor transferati de la alte UMF-uri care au efectuat stagii generice de medicina interna si nu module specifice, daca ar trebui reexaminati conform sistemului modular sau sa li se treaca direct nota obtinuta in cadrul UMF-urilor de unde se transfera;
3) Regulamentul studentilor va fi tiparit si distribuit in facultate;
4) Alcatuirea unui booklet cu datele de contact ale reprezentantilor in forurile de conducere ale UMF;
5) Un ultimatum pentru catedrele ce nu au trimis inca programa analitica;
6) Domnul profesor Zagrean a solicitat schimbarea titulaturii catedrei conduse de catre domnia sa din Fiziologie 2 in Fiziologie si neurostiinte;
7) Domnul Profesor Nicolescu si-a depus demisia din functia de sef de sectie ortopedie din spitalul universitar propunand in locul dumnealui pe domnul sef de lucrari Carstoiu;
Senat:
1) Sanctionarea unei asistente universitare din cadrul facultatii de stomatologie pentru absenta nemotivata cu suspendarea pe timp de 3 ani a dreptului de a participa la concursuri pentru obtinerea de noi posturi didactice;
2) Votarea unor comisii pentru doctorate;
3) Infiintarea unui Centru pentru Consiliere Psihologica si Orientare profesionala pentru studenti sub conducerea domnului Profesor Iamandescu;
4) Concursul pentru Bursele Erasmus va avea loc pe data de 5 aprilie; mai multe informatii vor fi publicate pe site-ul universitatii urmand ca pana vineri sa fie afisata si tematica si bibliografia;
Comisia pentru Asigurarea si Evaluarea Calitatii:
1) S-a adoptat procedura NR.1 – adica procedura stas ce stipuleaza modul de elaborare a procedurilor de asigurarea calitatii;
2) S-au luat in discutie elementele redactarii procedurii pentru evaluarea cadrelor didactice;
3) Voi pune aceste documente pe site la sectiunea Files/ARACIS pana la sfarsitul saptamanii.
CEILALTI PREZENTI II ROG SA ADUCA COMPLETARI.
Dumitru Mihai
Reprezentant seria 8 anul 4;
Membru in Consiliul Facultatii de Medicina;
Membru in Comisia pentru Asigurarea si Evaluarea Calitatii